ОМКФ-2020 — День 6-й: Q&A “Номерів” та освітній інтенсив promoLAB

Шостий день 11-го Одеського міжнародного кінофестивалю розпочався з онлайн-переглядів фільмів Міжнародної конкурсної програми “Волонтерський рік” та “Вечеря в Америці”. Глядачі також отримали змогу подивитися другий і третій блоки короткометражних фільмів Національного конкурсу.

Паралельно кінопрофесіонали провели насичений другий день на Film Industry Office, під час якого відбувся Пітчінг проєктів телесеріалів EastSeries, освітній інтенсив promoLAB: ефективне просування фільму за кордоном та декілька дискусій.

Глядачі мали змогу поспілкуватися з творчими групами короткометражних фільмів “Ще нам усміхнеться доля“, “Від цього моменту й назавжди“, “Temerari“, “Прощавай, Головін” та повнометражного фільму Національного конкурсу “Поміж кадрами”.

Temerari” – це італійська назва фільму, який і знімався в Італії. Це фільм-дослідження, фільм-есе, експериментальна документалістика. Він досліджує доволі неочікувані зв’язки між таким явищем в історії мистецтв як італійський футуризм і таким сучасним політичним явищем як радикальні ультраправі рухи. Також фільм у доволі незвичайний спосіб показує зв’язки України та Італії”, – розповів Микола Рідний, режисер фільму “Temerari”.

Ідея створити стрічку прийшла після того, коли мені стало цікаво подивитися на свої вступні іспити, оскільки це стресовий період, який стирається з пам’яті. Ми подумали чому б не зробити це масштабно та показати глядачам. Я вірю в те, що документальному кіно маєш віддати рівно стільки скільки плануєш отримати. Тобто, якщо ти хочеш від головно героя отримати коннект, ти маєш йому так само відкритись. Тому у своїй стрічці я прагнула створити для моїх персонажів своєрідний портал у минуле”, – прокоментувала Анастасія Тиха, режисерка стрічки “Поміж кадрами”.

Крім того, відбулись Q&A з авторами фільмів “Материнство” і “Волонтерський рік” Міжнародного конкурсу та з творчою групою стрічки “Пророк і прибульці” Конкурсу європейських документальних фільмів.

Створення фільму тривало довго, адже я багато часу приділяю дослідженню, не важливо, чи це ігрова картина, чи документальна. Мені потрібно чітко розуміти, про що я, як режисерка, розповідаю аудиторії. Тож я попрацювала в трьох притулках, один з яких був релігійний, він і надихнув мене найбільше. “Материнство” – це ігрова історія, на написання якої мене надихнула реальність”, – розповіла Маура Дельперо, режисерка фільму “Материнство”.

Це історія про те, що іноді, навіть маючи добрі наміри, можна нашкодити та скривдити наших близьких, однак нерідко таким чином можливо знайти свій шлях. “Волонтерський рік” розповідає про стосунки та про звільнення”, – прокоментував Ульріх Колер, співрежисер стрічки “Волонтерський рік”.

Зйомки почались у Африці, коли ми почали подорожувати з головним героєм. Ми взяли історію Раеля, як кейс, на прикладі якого можна розглянути, що таке віра. Наша історія про непересічну релігію, тож через призму стрічки можна побачити нову перспективу на те, що таке бути пророком та мати віру”, – зазначив режисер фільму “Пророк і прибульці” Йоав Шамір.

Однією з найочікуваніших подій дня став Q&A із співрежисером Ахтемом Сеітаблаєвим та продюсеркою Анною Паленчук, які зняли антиутопію “Номери”, що представлена у позаконкурсній програмі 11-го ОМКФ “Спеціальні покази”.

Номери” мені нагадали, як отримати головну відповідь на питання, яке ставить собі кожен – хто я?” – зазначив Ахтем Сеітаблаєв.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: