Peugeot 3008 (2025): Нове покоління гібридного фастбека з електричним майбутнім

Третє покоління (P64) дебютувало у вересні 2023 та надійшло у продаж з лютого 2024 року. Він базується на сучасній платформі STLA Medium від Stellantis.

Стиль – фастбек-SUV із аеродинамікою Cx 0,28, характерною Pixel LED оптикою й впізнаваним «Claw Effect» – новий дизайн абсолютно змінює попередню форму.

 

Двигуни та електрифікація

  • Доступні три двигуни:

    • Mild-hybrid – 1.2 л, 136 к. с. (48 В), 0–100 км/год ≈ 10 с, витрата ~5,5 л/100 км.

    • Plug-in-Hybrid – 1.6 л + електромотор, 195 к. с., ~82 км EV-діапазону (WLTP) .

    • E‑3008 (електро):

      • базова 210 к. с. / 73 кВт·год, ~525 км WLTP;

      • Dual‑Motor AWD 325 к. с.;

      • Long‑Range 230 к. с. / 98 кВт·год ≈700 км WLTP.

 

Інтер’єр – Panoramic i‑Cockpit

  • Центральна особливість – 21″ панорамний вигнутий дисплей, що поєднує приладову панель і мультимедіа, з 10 налаштовуваними i‑Toggles.

  • Матеріали — м’які пластики, LED-алеї, алюмінієві вставки, преміальне оздоблення GT рівня.

  • Зручне сидіння, компактне управління – невеличке кермо, високі сідіння, достатньо місця для пасажирів, багажник ~520–1480 л.

 

 

Керованість та ходові якості

  • Підвіска – відчутно жорстка, спорт‑налаштування. Динаміка електромоделей вражає; Mild‑гібрид – спокійний, хоч йому іноді бракує потужності .

  • Загалом: хороша тиша, згладжування нерівностей, чітка реакція керма, але електроверсії можуть розгойдуватися на нерівностях .

 

Безпека та асистенти

  • Оснащення включає адаптивний круїз, Level 2 автопілот Drive Assist Plus 2.0, асистенти смуги, парк‑камери, моніторинг «сліпих зон».

  • Очікувана оцінка Euro NCAP — 4–5 зірок.

 

 

Ціни й комплектації

  • У Франції:

    • Hybrid Allure від ~35 730 €, PHEV – ~40 990 €, e‑3008 – 44 990–51 490 € (GT).

  • У Великій Британії – Mild‑hybrid від ~£34 660, GT ~£38 160.

 

Плюси та мінуси

Переваги:

  • Неймовірний інтер’єр із революційним i‑Cockpit;

  • Широкий вибір силових агрегатів – від ефективного Mild‑гібрида до дальномірних EV;

  • Помітний сучасний дизайн, висока матеріальна якість;

  • Потужні електромоделі з суттєвими EV‑динамікою;

  • Багатий набір систем безпеки.

Недоліки:

  • Компактне управління – не всім подобається;

  • У PHEV — середній EV‑діапазон (~82 км);

  • Fastback дизайн обмежує багажник за об’ємом;

  • Вища ціна в порівнянні зі звичайними гібридними конкурентами.

 

Висновок

Peugeot 3008 (2025) – це квантовий стрибок для бренда: стильний, технологічний, дуже електрифікований SUV. Ідеально підходить для тих, хто шукає яскравий дизайн, передові інтерфейси й широкий вибір екологічних приводів.