Peugeot 3008 (2025): Нове покоління гібридного фастбека з електричним майбутнім
Третє покоління (P64) дебютувало у вересні 2023 та надійшло у продаж з лютого 2024 року. Він базується на сучасній платформі STLA Medium від Stellantis.
Стиль – фастбек-SUV із аеродинамікою Cx 0,28, характерною Pixel LED оптикою й впізнаваним «Claw Effect» – новий дизайн абсолютно змінює попередню форму.
Двигуни та електрифікація
-
Доступні три двигуни:
-
Mild-hybrid – 1.2 л, 136 к. с. (48 В), 0–100 км/год ≈ 10 с, витрата ~5,5 л/100 км.
-
Plug-in-Hybrid – 1.6 л + електромотор, 195 к. с., ~82 км EV-діапазону (WLTP) .
-
E‑3008 (електро):
-
базова 210 к. с. / 73 кВт·год, ~525 км WLTP;
-
Dual‑Motor AWD 325 к. с.;
-
Long‑Range 230 к. с. / 98 кВт·год ≈700 км WLTP.
-
-
Інтер’єр – Panoramic i‑Cockpit
-
Центральна особливість – 21″ панорамний вигнутий дисплей, що поєднує приладову панель і мультимедіа, з 10 налаштовуваними i‑Toggles.
-
Матеріали — м’які пластики, LED-алеї, алюмінієві вставки, преміальне оздоблення GT рівня.
-
Зручне сидіння, компактне управління – невеличке кермо, високі сідіння, достатньо місця для пасажирів, багажник ~520–1480 л.

Керованість та ходові якості
-
Підвіска – відчутно жорстка, спорт‑налаштування. Динаміка електромоделей вражає; Mild‑гібрид – спокійний, хоч йому іноді бракує потужності .
-
Загалом: хороша тиша, згладжування нерівностей, чітка реакція керма, але електроверсії можуть розгойдуватися на нерівностях .
Безпека та асистенти
-
Оснащення включає адаптивний круїз, Level 2 автопілот Drive Assist Plus 2.0, асистенти смуги, парк‑камери, моніторинг «сліпих зон».
-
Очікувана оцінка Euro NCAP — 4–5 зірок.

Ціни й комплектації
-
У Франції:
-
Hybrid Allure від ~35 730 €, PHEV – ~40 990 €, e‑3008 – 44 990–51 490 € (GT).
-
-
У Великій Британії – Mild‑hybrid від ~£34 660, GT ~£38 160.
Плюси та мінуси
Переваги:
-
Неймовірний інтер’єр із революційним i‑Cockpit;
-
Широкий вибір силових агрегатів – від ефективного Mild‑гібрида до дальномірних EV;
-
Помітний сучасний дизайн, висока матеріальна якість;
-
Потужні електромоделі з суттєвими EV‑динамікою;
-
Багатий набір систем безпеки.
Недоліки:
-
Компактне управління – не всім подобається;
-
У PHEV — середній EV‑діапазон (~82 км);
-
Fastback дизайн обмежує багажник за об’ємом;
-
Вища ціна в порівнянні зі звичайними гібридними конкурентами.
Висновок
Peugeot 3008 (2025) – це квантовий стрибок для бренда: стильний, технологічний, дуже електрифікований SUV. Ідеально підходить для тих, хто шукає яскравий дизайн, передові інтерфейси й широкий вибір екологічних приводів.
