Toyota Highlander 2020: динаміка та елегантність в четвертому поколінні

В червні Харків офіційно зустрів четверте покоління кросовера Toyota Highlander.

Динамічний, елегантний, просторий і повнопривідний — зміна поколінь сімейного кросовера Toyota Highlander насправді стає найголовнішою подією Toyota в 2020 році. І в першу чергу тому, що новий кросовер, як справжній «Горець», багато в чому був консервативен та ніби не бажав змін.

Він, Хайлендер, один в своєму роді, неповторний, унікальній. Та навіть новий дизайн не зміг забрати його індивідуальній характер. Великий сімейний кросовер четвертого покоління на світ дивиться більш грізно зведеними фарами, але головні риси — фірмова полоса та решітка радіатору незмінні.

Так, оновлений кросовер Toyota Highlander знайшов спільні риси в рамках нової концепції Тойота, але він залишився вірним собі Горцем. Чорна решітка радіатора, численні хромовані елементи кузова, нова світлодіодна оптика, панорамні люки та бамперами — всі зміни спрямовані на надання кросоверу особливої елегантності. І варто зазначити, що дизайнери домоглися особливого шарму — Highlander дійсно став строгим але сучасним і шалено елегантним кросовром, залишившись при цьому знайомим нам “високогірним” автомобілем.



Зі зміною покоління Highlander став на 60 мм довшим: тепер 4950 мм від бампера до бампера. При цьому вся «прибавка» припала на задню частину салону. Діапазон подовжнього переміщення другого ряду збільшений на 30 мм: це може бути тримісний диван або два роздільних «капітанських» крісла. Загалом, більший розмір нового Toyota Highlander дозволяє з комфортом розміститися сімом пасажирам. Що ж стосується багажного відділення, тепер він становить 456 л. Та під час складених сидінь другого і третього ряду ця цифра з легкістю перевищить 2 тис. л.

 

Багато в чому збільшення розмірів стало можливим завдяки тому, що великий кросовер «переїхав» на модульну платформу TNGA-K з компактною задньою багаторичажкою та зниженим центром ваги. Кузов став жорсткішим та з поліпшеною шумоізоляція. При цьому максимальний розмір коліс збільшений з 19 до 20 дюймів. Так, новий Highlander став більш «драйверским» та динамічним.

Базовий Highlander, як і раніше, має передні провідні колеса, а за доплату запропонований повний привід з муфтою підключення задньої осі. Але дорогі версії будуть хизуватися трансмісією Dynamic Torque Vectoring AWD (яка вже відома по іншим кросоверам компанії). Задні колеса мають індивідуальні багатодискові муфти, завдяки чому реалізовано управління вектором тяги, а до того ж на обох кінцях карданного валу встановлені простенькі кулачкові муфти, які повністю відключають його, наприклад, при русі по шосе. Також у нового кросовера з’явилася електронна система Multi-Terrain Select, яка зраджує настройки протівобуксовочной електроніки в залежності від обраного типу покриття під колесами.



Інновації неможливі без змін в силових установках: новий Toyota Highlander доступний з бензиновим двигуном V6 об’ємом 3,5 л та потужністю 249 к.с. (183 кВт). Для максимально стрімкого та плавного прискорення він з`єднаний з 8-ступеневою автоматичною трансмісією. Це дозволяє бути впевненим під час керування будь-якими дорогами. Двигун оснащено інноваційною системою комбінованого вприскування D-4S від Toyota, що поєднує безпосереднє та розподілене впорскування пального для оптимальної ефективності та потужності за будь-яких умов.

Подробиці про новий Toyota Highlander четвертого покоління можна узнати в дилерському центрі Тойота Центр Харків Автоарт на Шевченко, 334.

Мы за грамотность! Поэтому если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Добавить комментарий

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: